Vše o nákupu
Většinu produktů máme skladem a zasíláme je při objednání do 12:00 ještě dnes!
Doprava zdarma při nákupu nad 5 000 Kč
Návod jak u nás nakupovat naleznete zde.
Často se nás ptáte
Jaká záruka je na svítidla poskytována?
Na svítidla poskytujeme standardní záruku dva roky. U některých svítidel je záruka prodloužená na pět let. Obyčejné žárovky jsou spotřebním zbožím, záruka se na ně tedy nevztahuje. LED žárovky jsou dodávány s dvouletou zárukou.
Jak je zboží zabaleno?
Zboží pečlivě balíme do bublinkové fólie. Jednotlivé části svítidel jsou zabaleny zvlášť, aby nedošlo k poškození.
Co dělat pokud mi přijde poškozený balík?
Ihned po rozbalení poškozené zásilky je nutné nahlásit škodu příslušnému přepravci (Česká pošta nebo PPL).
Lze reklamovat žárovky?
Reklamace obyčejných žárovek není možná - jedná se o spotřební zboží. Reklamovat můžete pouze LED žárovky, na které se vztahuje dvouletá záruční lhůta.
Jaká je dodací lhůta?
Po předání zboží dopravci (Česká pošta nebo PPL) bývá standardně zboží doručeno následující pracovní den.
Mohu si svítidla prohlédnout na prodejně?
Samozřejmě, většinu zboží naleznete vystavenou u nás na prodejně v Kaplířově ulici 12 v Plzni.
Jaká je cena a způsob dopravy?
Při výběru způsobu dopravy můžete zvolit Českou poštu - balík do ruky, balík na poštu, přepravní společnost PPL a nebo si zboží vyzvednout přímo u nás na prodejně.
Při nákupu nad 5 000 Kč je u nás doprava zdarma. Pokud nakoupíte za méně než 5 000 Kč za dopravu zaplatíte 170 Kč a za případnou dobírku 50 Kč. Pokud k platbě využijete GoPay nebo platbu převodem, za platbu nic neplatíte. V případě osobního odběru je doprava zdarma.
Mohu si u vás zboží vyzvednout osobně?
Osobní odběr je možný na naší prodejně v Plzni každý všední den od 08:00 do 18:00. Přijďte si k nám prohlédnout další zboží.
Mohu při osobním převzetí platit kartou?
Ano, na naší prodejně je možná platba kartou.
Lze u vás sehnat náhradní díly na svítidla?
U zboží z aktuálních katalogů, není problém náhradní díly objednat. U staršího zboží to bohužel možné není.
Jak postupovat při vrácení zboží?
-
Zboží, které vracíte vložte do přepravního obalu a pečlivě zabalte, tak aby při přepravě nedošlo k poškození. Prosíme zasílejte jako velmi křehké.
-
Ke zboží přiložte vyplněný formulář pro vrácení nebo reklamaci zboží.
-
Zásilku odešlete pomocí České pošty, PPL nebo jiné přepravní společnosti na adresu:
Osvětlení spol. s.r.o.
Boettingerova 2
Plzeň 301 00
-
Jakmile obdržíme zásilku s vráceným zbožím, odešleme vám peníze na váš účet, který jste vyplnil/a ve formuláři pro vrácení nebo reklamaci zboží.
Jak postupovat pokud je balík poškozený?
Při vnějším poškození balíku nebo poškozeném zboží v balíku postupujte podle toho, který přepravce Vám zásilku doručil:
PPL
Ihned po zjištění škody (nejpozději do 3 pracovních dnů od převzetí zásilky), je potřeba tuto škodu nahlásit společnosti PPL.
Nahlášení provedete vyplněním elektronického formuláře PPL, který najdete na stránkách www.ppl.cz v sekci reklamace.
Následně je nutné kontaktovat nás na e-mailu eshop@osvetleniplzen.cz nebo telefonicky na čísle +420 730 152 464.
Česká pošta
Ihned po zjištění škody (nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky), je potřeba tuto škodu nahlásit společnosti Česká pošta.
Nahlášení provedete telefonicky na čísle +420 840 111 244 nebo osobně na nejbližší pobočce České pošty.
Následně je nutné kontaktovat nás na e-mailu e-shop@osvetleniplzen.cz nebo telefonicky na čísle +420 730 152 464.
Při nedodržení reklamačních podmínek nemusí být zákazníkovi reklamace uznána.
Můžu zboží vrátit pokud mi nevyhovuje?
Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu,aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.
Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.
Zasíláte zboží také na Slovensko?
Zboží rozesíláme pouze na území České republiky.
Kde mohu sledovat stav svojí zásilky?
Po odeslání zásilek od nás z e-shopu obdržíte od přepravní společnosti e-mail a SMS s číslem vaší zásilky, díky kterému ji můžete sledovat.
Česká pošta - balíčky můžete sledovat zde.
PPL - kde, se právě nachází váš balíček sledujte zde.
Svítidla si můžete prohlédnout nebo zakoupit na prodejně v Plzni